keune-gamme-homme

Keune Haircosmetics lanceert zijn nieuwe herenlijn, 1922 by J.M. Keune: een professionele lijn, ontwikkeld als eerbetoon aan de oprichter van het familiebedrijf.

“Wij zagen dat er nood was aan een productlijn exclusief voor mannen, niet alleen bij onze klanten maar ook in kapsalons en barbierzaken over de hele wereld”, aldus Eelco Keune, mede-eigenaar en kleinzoon van oprichter Jan Keune. “Bovendien wilden wij de bijzondere geschiedenis van ons merk onder de aandacht brengen: wij zijn in 1922 begonnen als familiebedrijf, en dat zijn we nog steeds.”

Jan Keune, een jonge apotheker uit Amsterdam, startte zijn zaak in 1922 nadat hij een revolutionaire permanentformule had ontwikkeld. De nieuwe lijn was geïnspireerd op de vorm van de flesjes in zijn apotheek.

De productformules worden verrijkt met creatine, een ingrediënt met verbeterde eigenschappen. Om zijn Amsterdamse afkomst in de verf te zetten, voegt Keune er een snuifje hennep aan toe.

1922 by J.M. Keune is een productlijn voor professionele kapsalons en barbiers over de hele wereld, en daarnaast een lijn retailproducten ontwikkeld voor de verzorgingsroutine van de geraffineerde man.

De lijn omvat 10 haarverzorgingsproducten (shampoos, conditioners en verzorgingen), 3 scheerproducten (scheerschuim, scheerbalsem en baardolie), 4 tijdloze stylingproducten en 6 kleurproducten, waaronder een ontwikkelaar.

www.keune.com/be/Homepage

Par Catherine Portevin

Pin It on Pinterest